Dec 20, 2013

ELMALI SALATA


Tarifi gordugumde bayildim hemen hazirlamak istedim sonuc harika  ben 1 tane ayva ekledim 
Malzemeler
3 Adet Elma
1 Adet Salatalik
2-3 Adet havuc
1 tane ayva
Yarim  Bardak ceviz
1 Dis sarimsak
2 Bardak suzme yogurt yogurt
3 Yemek kasigi mayonez
Tuz
Havuclari rendeyin ve biraz siviyag ile kavurun bir kenara alip sogutun. Diger yandan elmalari ve ayvayi kup kup dograyin, salataligi dograyin, bir kase icine mayonez, yogurt sarimsak ve tuzu karistirin elmalarin uzerine dokun. En ustune havuc soteyi ve cevizleri ekleyip soguk servis yapin.

3 comments:

Bir Terazi Kizi... said...

Cok ilginc bir tarif ama uyumlu denemk lazim,elmayi Almanlar heryerde kullaniyorlar zaten,bizde pek aliskanlik yok,tatli seylerle pek karistirmayiz,biraz damak tadi,ama güzel,elinize saglik efendim...

Bir Dut Masalı - nUnU said...

çok farklı geldi bana da Filizcim..
elmayı yıllardır kullandım salatalarda ama bu deiğik oldu :)

tadalım sonucu konuşalım ..
çok seviler..

NEŞELİ MUTFAK said...

Ellerine sağlık çok değişik bir salata olmuş denemeye değere.Farklılıklar hayata renk kadar
sevgiler